lørdag 10. mars 2012

Here we go again....





...yndlingsfargen min i farta!!!!

Men jeg får selvfølgelig både hakeslepp og "ni-stirra" av alt det andre fine på dette badet også...som etter all sannsynlighet hadde vært fint i nesten hvilken som helst farge!!
De nydelige trompe l´oeil maleriene som gir oss et inntrykk av marmor er fantastiske,men altså bare fjusk og fanteri....her har en stødig og talentfull hånd vært fremme med malerkosten!
Det er utrolig hva man kangjøre med maling!!!Selv kikker jeg så smått inn på "lille-stua" vår...kjenner en stigende trang til å male den også hvit!!Og så ha en vegg med tapet muligens....
Nei det er slett ikke sunt å gå innenfor husets fire vegger...da får man plutselig maaange rare idéer;)



3 kommentarer:

  1. Så romantiskt och fint!! Kram vännen

    SvarSlett
  2. morgen du liebe
    danke für deine lieben worte. das badezimmer ist traumhaft schön. bekomme diesen frühling auch ein solches. herzlichst daniela

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.