torsdag 8. mars 2012

en bukett...



...til alle damer!



For det er jo kvinnedagen i dag!Hva det nå enn innebærer....for min del ikke noe mer enn en vanlig dag men om man tenker seg litt om så har vi mye å være takknemlige for på våre kanter.
Selv om jeg ikke helt vet dette likestillingsstyret....jeg er nok litt gammeldags jeg da,- synes ikke mann og dame nødvendigvis MÅ gjøre/dele på de samme tingene...likestiliing for meg er rett og slett at man lar det være opp til hver enkelt par å avgjøre hvordan de vil ha det!(kremt...nå skal det sies det kunne vel kaaanskje vært litt mer likestilling og fordeling av arbeidsoppgaver her i huset....Gubben skjønte fint lite da jeg plutselig for et par uker siden deklamerte at nå fikk han pinadø stryke skjortene sine selv!!Gapet på fyren ble vidåpent og blikket totalt uforstående...hva,hvorfor,hæ,ka???)
Og så blir jeg så eitrandes forbanna på dette pappapermisjonstyret...hvorfor skal regjeringen blande seg oppi hvordan hver enkelte familie legger opp permisjonen?Grrrr..
Jeg tror faktisk de fleste klarer det best selv,utifra sin egen situasjon!!!Nei best å sette strek over den diskusjonen der med det samme før jeg lirer av meg ufyselige vederstyggeligheter som slett ikke egner seg på trykk;/ 

Desse bildene derimot,sånn helt plutselig fra det ene til det andre,- er særdeles velegnet på trykk.Forfriskende farger for en gangs skyld....en tulipanbukett på bordet er ikke feil!
Det kan nå være et lite hint,til alle karer som har lyst å feire akkurat sin kvinne.Eller omvendt...for vi har da lov å gi blomster til mannfolka vi også;)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.