tirsdag 28. februar 2012

skal,skal ikke...



 ....skal absolutt ikke ligge i sengen nei.Får nå kom solen.Til donders med krystaller,ørepropper,influense og ryggproblemer...
nå skal jeg ta meg meg dogsa og gi dem en skikkelig løpetur:)


Skal ikke ofre godstolen et blikk....før myyyye senere i kveld!
 Så da skal jeg fyke ned trappen og ut med oss!

 Senere i kveld derimot skal jeg nemlig fyre opp både peis og levende lys,så da skal jeg kose meg og sløve litt mer heller...

 Med deilige puter og masse gode tepper.....det er deilig det:)
 Etter jeg har lagd middag selvsagt,hva skal man finne på idag?



Men før jeg kommer meg ut døren så skal jeg bare la dere også få nyte dette aldeles nydelige hjemmet her....det var så fint at det simpelten ikke kunne vente!!!!Her lyt det prioriteres må vite!



Forestill deg dette bildet uten de to puffene...ser du hvor mye kjedeligere det ble?Med andre ord;slike puffer bør man ha!Jeg skal ihvertfall ha!!!:)Superlekkert!
Og jeg kjenner at jeg må ha nye planter i et par krukker snart...og det skal selvsagt være Hortensia!
Men nå....
skal jeg ut!!!!


7 kommentarer:

  1. WOw for et sinnsykt vakkert hjem da!

    SvarSlett
  2. Så flotte inspirasjonsbilder!
    Fortsatt fin kveld!:)

    SvarSlett
  3. Love it all Tove

    much love from here
    xoxo
    Kate

    SvarSlett
  4. Så vackra bilder!
    Den där lampkronan har jag köpt på Tradera :)

    Kram Maud
    •♥•.(¯`♥´¯)(¯`♥´¯)(¯`♥´¯)¸.•♥•
    ........`•(¯`♥´¯)(¯`♥´¯)¸.• ..........
    .............`•(¯`♥´¯)¸.•´................
    .................`•.¸.• ......................

    Lycka till
    Gårdsromantik-ljuvlig-lantromantik-på-nätet

    SvarSlett
  5. Tusen takk for gode ord om bildene mine inne på VI. :) Så herlige disse bildene var. Nydelig inspirasjon!

    SvarSlett
  6. Skal, skal ikkje!? Når ej las det tenkte ej at no var Tovemor skikkelig i tenkeboksa i går......for i dag er det skuddårsdag og då e jo det dagen for jentene til å fri!! :))
    Alltid like fine bilder her med deg!
    Ønsker deg en fin fin dag!! Klem -Anja-

    SvarSlett
  7. ooooo, fantastiskt vackert!!!!!!
    kram ulla

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.