onsdag 15. februar 2012

Sånn kan det også gjøres...







...når man vil ha nye "bilder" en plass!:)
Her har jeg endelig fått hengt opp skiltet jeg kjøpte til Gubben på farsdagen hos Emmas Verden,og i tillegg pjasket litt til her inne på kontoret slik det begynner å komme seg og straks har blitt litt triveligere:)
Jeg fikk en forespørsel om sommerfuglbildene mine et par innlegg lenger nede her så jeg tenkte jeg kunne gi dere et tips i den anledning - de har jeg nemlig enkelt og greitt hentet på nettet og printet ut.Fine bilder og lignende å printe ut finnes det jo i uante mengder nesten overalt,det gjelder bare å lete.Men jeg har funnet veldig mye på Etsy,og anbefaler varmt alle å ta seg en titt der!
Jeg pleier merke det jeg finner som er fint og legge det i favorittene mine på Etsy,enten favorittbutikk eller favorittprodukt.Selvsagt kan man også kjøpe om man vil,men jeg har altså vært en smule frekk og funnet noen bilder som jeg ganske enkelt forstørrer opp og så printer ut!Pass på at det du finner ikke er vannmerket,da blir det naturligvis ikke så fint.På denne måten kan man skifte bilder og miljø/farger på en enkel og veldig billig måte,og man kan selvfølgelig også bruke desse bildene til så mye annet...her er det bare fantasien som setter grenser.Jeg fant f.eks mange fine bilder som jeg limte utenpå gråpapir på julegavene,- de fleste bildene syntes jeg stemte bra til dem som fikk gavene og det ble veldig populært hos mottakerne:)
Ellers finner du også mye fint på Pinterest!


Her er et par eksempler til jeg fant nå i farta...i samme stil men hallelujah - sett deg ned og søk når du har goood tid for det finnes så utrolig mye fint!



Det er sikkert mange flere enn meg som driver på med slikt,men kanskje fikk noen en god idé og ble inspirert?Det er ihvertfall den eneste gode idéen herifra i dag,- er potte tett i både øre og hode og bringe ...andre kroppsåpninger fungerer heldigvis normalt!;) Med andre ord er det så som så med kreativiteten,og frøken Andersen (som absolutt ikke ser ut til å bli frue etter gårsdagens Valentine heller) får holde seg under teppet i sofaen og prøve å bli frisk...

som en fisk;)



8 kommentarer:

  1. Hehe jeg har pcn full av godsaker a la det der. Noe lager jeg strykemerker eller postere av og selger på bloggen min, selvsagt med tilatelse.
    Graphicsfairy.com er verdt å bsøke der kan man laste ned alt man begjærer og gjøre hva man vil med det.
    På Etsyen min har jeg veldig mange slike butikker i favorittene mine.

    Ikke frue enda heller. jaja ikke jeg heller. :))
    God bedring vænnen!

    SvarSlett
    Svar
    1. Hvorfor visste jeg det allerede ???;)))))
      Vi gjør visst mye likt vi to...
      Graphics Fairy'n er jeg også stadig innom....
      Toveklem:)

      Slett
    2. Si det du hihi. Tror vi er meget like ja. Blir aldri overasket på en måte av deg, jeg bare ler eller dåner og sikler med deg heheee:)
      Sjelevenner kanskje:)

      Slett
  2. Gomorron
    Så fin tavla du gav mannen, och jättefina
    bilder du hittat. Tack för tips på bra sökställen.
    Krya på dig och kram
    AnnaMaria

    SvarSlett
  3. Det blir jo rå stilig på kontoret da .. Likte tavlen du ga til mannen... heldig han som har deg =)))

    takk for tips ang bilder på nett... det tar tid når man setter seg ned ja.. det er helt sikkert..

    masse god bedring til deg...

    varme klemmer Kerstin

    SvarSlett
  4. I LIKE! Stakkars deg er du syk enda! God bedring!

    Klem

    SvarSlett
  5. Hej
    Det blir kanon och så fina bilder.....
    ha det så gott
    kram
    sandra

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.