fredag 3. februar 2012

 Inne og ute,ja overalt!
Ser dem rund hushjørnet om det er vått eller kaldt.
Kåte katter som er standby og klare...noen er fine,noen er rare!Men kattunger hadde vi ingen planer om,så bare ha dere tilbake fra der dere kom!


Og så er det gjengen i hus!
Som vanligvis lever i sus og dus.Men nå er Talisas løpetid på topp,stadig noen bykser på henne med et hopp
Pisty er vaktmester og passer på...får ikke han henne skal heller ikke Raskoh få!


Så nå må ho mor være litt lur,nå blir det rett i garasjen og hente inn bur!Afghanervalper skal vi heller ikke ha,men offameg jammen er de skjønne da!


Visst kan man bli koko av alt styr,hadde nå kåtskapen bare gjeldt en viss fyr!
Men neida hormonene påvirker ikke han,selv om jeg smisker og gjør meg til alt jeg kan!


I natt har jeg knapt nok fått sove,det var nemlig ei som ville sove med mamma Tove!
Feberen herjet med jenta mi, og 
spyingen begynte nå klokken ni!


Mykje moro i heimen her,hvordan er det der du er?
Litt liv og røre må man da ha,så oppi det hele får jeg vel være glad?


              fin fredag folkens :)



          kilde

1 kommentar:

  1. Action hos deg altså Tove... Ikke et kjedelig sekund altså..: Katter har vi i hagen så det monner... de hyler og skriker og sloss om en annen.
    Noen ganger må vi bare lukke vinduet.. Simba gutten vår er nå en aldrende mann, kastrert... Men han holder koken.. hadde det vært opp til dattera hadde huste vært fyllt opp med kattunger... Lurer på hva som skjer når hun flytter... tar til fornuft håper jeg..


    Ønsker deg en herlig helg

    klemmer Kerstin

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.