torsdag 2. februar 2012

jeg beklager så mye....







....at jeg bombarderer dere med alle desse bildene langt uti mørkenatta,med særdeles stor fare for å ødelegge nattesøvnen til flere enn meg selv.Klarte liksom ikke å eliminere noen av desse bildene da alle bare lager yes-lyder inni meg,og alle er vakre på sin måte!










 Jeg synes jeg har sett snurten av desse bildene på nettet før,men jeg må likevel ha de med på samensuriumet siden det på sett og vis er min egen lille miks av en oppslagsbok,en inspirasjonskilde,en minnebok,nyttige adresser og nytelser.....

 Arcobaleno er et nederlandsk firma som selger antikviteter og driver med innredning og sådant,noe flere enn meg sikkert kunne tenkte seg ut i fra bildene!
Må bare si jeg virkelig elsker alt her...bedre tror jeg ikke det blir altså...
Møblene,fargene,materialene....hallelujah rett og slett!!!






...sånn bortsett fra at jeg kommer til å miste nattesøvnen da;)


2 kommentarer:

  1. Hoppas du hunnit sova lite inatt också! Håller med dig det är Hallelujah varning på dessa bilder. Försöker hitta en favorit men det går ju inte.
    Ha en fin Tove!
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Heisann. Snubblet over bloggen din og masse lekre bilder. ;)
    Likte kjempegodt innlegget ditt under så den nettbutikken må jeg innom ;)

    Ha en fin helg ;)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.