lørdag 4. februar 2012

Det var en gang...



 ....i hine,hårde dagar.For lenge siden.I forrige århundre.For oss som husker det altså!Da begynte jeg å jobbe på blomsterbutikk,og vi solgte rosebuketter etter rosebuketter etter rosebuketter.Det var nemlig særdeles poppis å tørke roser og henge opp eller legge til pynt både her og der.(Gjerne på et furuskap av!)Aldri helt min greie,men se her dere...what goes around comes around!I en urne står nemlig en oppsats som har tørket inn for lenge siden,og jeg klarer ikke helt å kaste den.Den er nesten finere nå enn den var levende.Og det er det ikke mye  man kan si det om så  jeg lar den få stå fremme litt til jeg....:)


Og så må jeg vise dere denne saken her.Altså:Innpakking teller!!!For når jeg får en pittelite flaske med olje pakket inn som en rose på denne måten her da blir jeg imponert!!!Det er sååå gøy å handle på butikker som har det lille ekstra...hvor innredning,utvalg,innpakking og service er litt utenom det vanlige.
Mille Fleurs I Ålesund er en slik butikk...pitteliten, men likevel så stor!


Denne lysestaken er jeg sååå glad i.Kjøpte den på Lillyhammer en gang....tror vi skulle på hundeutstilling i området der og da vet du er frøken Andersen snar  få snike seg inn i en og annen snope-butikk samtidig!Og jeg er bare så fornøyd med at akkkurat denne ble med meg hjem,ja jeg blir nesten mer og mer fornøyd for hver dag!Herlig finish på staken og litt dingel-dangel bare topper det hele.
Konklusjonen er enkel;litt "blomster" og levende lys i heimen...

det er alt som skal til;) 


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.