onsdag 8. februar 2012

absolutt deiligste....

 ....dagen!!!
Etter den flotteste natten til og med...månen i går var fantastisk,for en klar himmel det var utover natten!:)
Men i dag må jeg bare si jeg synes det er fantastisk her og jeg håper alle har det like fint der de er!!! Jeg er bare utrolig takknemlig for slike vidunderlige  dager!!!!Da føler jeg meg nesten som rosene på bildet mitt her...jeg spretter ut!Livner til liv...men er ikke fullt så fin,haha.Hvem trenger vitamintabletter når man kan suge til seg inntrykk fra slike dager?NYT!!!

3 kommentarer:

  1. Så herlig at du kan nyte disse små hverdags gledene.. det er viktig =))

    Her skinner sola akkurat nå..for et lite øyeblikk og kjenner den varmer... Nyt dagen =))

    Klemmer Kerstin

    SvarSlett
  2. Vad härligt positiv du är !!!!! Vackra blommor !
    Tack för dina alltid så fina ord hos mig :)
    Kramar // Susanne ♥

    SvarSlett
  3. Hello you, I do not understand what you write, but your blog ist so beautyfull.

    Have a nice evening
    Sabine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.