onsdag 18. januar 2012

snakke om å lyge....

...så man tror det selv,ha!!!!
Galskapen lenge leve sier nå jeg,som sitter her i senga veeeldig lys våken.Visst har jeg kommet meg oppi både laken og dyne,men det er ikke mye hjelp i når man likevel ikke sover!!!Jeg som var så flink og fant sengen før klokken 0100 i dag...sent det også om sant skal sies,men likevel en forbedring...hadde det bare fungert i praksis og ikke bare i teorien!!!For jeg måtte jo selvsagt blafre gjennom et blad.Gammelt sådan,det gode med alle desse umåtelig kjære bladene mine er jo at de er minst like kjekke å gå gjennom  årevis etter de kom ut!Denne gangen ble det Interiørmagasinet nr.2 fra i fjor jeg begynte på.Hadde ikke kommet meg mange sidene inni bladet før jeg såg den !¨Selveste tapeten som kanskje en viss ung dame kanskje kan bli fornøyd med!!!Det vittige er at jeg faktisk hoppet oppi sengen og tenkte at i morgen skal jeg innom vidunderlige Karisma i Ålesund og kikke på tapeter til Martines rom...skal likevel til kiropraktor i bya og da kan jeg benytte meg og begynne å se på tapeter.Og fem minutter etterpå kom jeg altså rett og slett over denne gøyale paneltapeten fra Scandinavian Surface!!!!For de som måtte være i tvil;som det dyremennesket jeg er så er det naturligvis snakk om det med puddelen på.Riktignok hadde tapeten blitt bare enda bedre om det var en Afghansk Mynde som var avbildet,men la gå!I tillegg er det et lite utvalg sko på tapeten,og det skulle vel passe bra siden Martine allerede har luftet ønske om å arve mamsens sine sølvsko,gullsko og flere til når jeg dør!!!Til stadighet kommer hun trippende i et av mamsens høyhælte sko...som riktignok ble mer brukt for noen år tilbake enn nå for tiden!Tenker hun går Ismeralda Marcos en høy gang den jenta om det er opp til henne å kjøpe sko i fremtiden!!!!
I mellomtiden kan hun jo få litt sko på veggen!!!
Vi får se hva frøkenen sier når hun får se den...
håper sannelig ikke all denne mangelen på søvn som det nå likevel ble er helt fånyttes!!!!Snakk om å lage seg problemer dere...

1 kommentar:

  1. Ha ha lakanskräck!!.den har jag inte hört förr ;-)
    Hoppas du hunnit sova nåt och kom i säng tidigare igår kväll..eller idag...
    Jag sitter här med en kopp thé efter att ha skickat barnen till skolan, och bloggar lite. Snart blir det ateljén för att fota och packa paket. Ha en fin dag!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.