mandag 30. januar 2012

skulle hatt....

....for det første denne fantastiske klokken.For det andre skulle jeg hatt et bedre bilde som virkelg yter den rettferdighet,men enn så lenge før jeg har denne i hus må jeg klare meg med dette bildet fra produsenten J-Line/Herregaard.
Enkelte ting har man veldig lyst på.Andre ting bare man ha!Dette er en klar må´er for meg,jeg falt aldeles  pladask da jeg,Gubben,ungene og søster/tante Linda var i Ålebyen på lørdag.For å finne på noe kjekt med ungene tok vi hurtigbåten over fjorden,7 minutt i vakre omgivelser en strålende vinterdag.Ikke dumt.Deilig faktisk!Og så er det alltid så forfriskende å komme til byen også,Ålesund er fantastisk flott og det er sååå mye friskere enn kjøpesenterene lenger inne!Vi gikk egentlig bare å tittet litt rundt i gatene,men mamsen klarte på mystifistisk vis (lang og god trening hjelper på) å snike seg inn i en og annen butikk.På Details i gågata var det denne klokken åpenbarte seg!Det sa bare pang...love at first sight!Klokken kan nok ligne på en av de tidligere omtalte Mora-klokkene som jeg sikler på,men faktisk er denne klokken ikke mer enn 70-80 cm høy og utrolig skjønn.Merkelig nok klarte Gubben også å lure seg inn på en av de butikkene han liker...det burde ikke være noen stor bombe at det var eplehuset.Mannfolk og slike tekniske ting altså!!!!!!Siden både Mac´en og Pc´en har gått til dunders her i heimen synes visst Gubben at han trengte nytt utstyr,og spurte så fint om han fikk kjøpe slik Mac-boks som man kobler til tv´n eller en annen skjerm og visst han kjøpte klokken til meg også så ble jeg vel fornøyd???Vet ihvertfall en viss en som er fornøyd...navn skulle vel være unødvendg å nevne!!For Mac-boksen er i hus!Ikke klokken.Butikkene stengte så den planen gikk til bøvels.Men jeg har ikke glemt hva han sa....så det er håp i hengende snøre sier nå jeg og enn så lenge er det veldg kjekt å ha Macifisert tv men noe utakknemlig og bortskjemt venter jeg på å få holde rundt min nye forelskelse...vite at den er min...


for alltid

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.