tirsdag 24. januar 2012

damer foren eder....


....nå lanseres nemlig et eget nettsted for alle oss som liker den landlige,franske,industrielle,shabby inrednings-stilen.


¨...navn på stedet er enda ikke klart,faktisk kan akkurat du være med på gi navnet ved å være med i konkurransen her - det er brainstorming frem til torsdag så vri hjernen!!!


Grunnen til at dette nye nettstedet oppstår er rett og slett et behov for å samle bloggere etc med samme smak på et sted...
slik kan vi lettere finne hverandre og dele inspirasjon og tips!
Det måååå vel bli bra:)

-

All ros til Hanne fra Hannes Dagbok og Mia fra Mias Interiør som har kommet på denne genistreken,er så spent på å se hvordan dette blir!

jaja tenker jeg stille inni meg...som om blogglandia allerede ikke er nok av fristelser...det blir vel ikke akkurat noe bedre når denne siden er oppe og går!!!!*hjeeeelp*

På den annen side sett så tar ihvertfall jeg imot inspirasjon og idèer med glede,apetitten på sådant er rett og slett enorm og jeg anser meg selv som komplett umettelig på området!!!

Så når mange flotte damer nå går sammen er det bare å glede seg!

Hvem vet hva man kan få til sammen?Bloggetreff,konkurranser,tips,
kanskje til og med fellesturer til marked/loppiser-innland som utland,rubrikkannonser for dem som vil selge/kjøpe noe innen stilen?
Kjøp/import...det lønner seg ofte å være flere.Kom med idèer!!!!

jo flere,jo bedre!
(Alle bilder er fra pinterest)






7 kommentarer:

  1. Hørtes veldig moro ut! Husk på at jeg bor i Frankrike da! Kan jo evt hjelpe til med turer + sending av ting osv. ;)
    klem Hege

    SvarSlett
  2. Ja jeg gleder meg stort til siden. Det blir spennende og det var på høy tid.
    Hm Hege damen over her må være æresmedlem jeg kan ikke skjønne annet hiiiihii.

    Gleder meg til å slippe å luke ut ulveputer og retro stoler i hytt og pine. Lurer på i hvilket format det blir, nettsiden,blogg eller forum. Jeg håper på det siste fordi det blir mest levende og interaktivt for alle.

    I dag viser du det som omtrent står øverst på ønskelista mi i interiør dill.En gine. Sukk så fine. Jeg vet om en plass i dk som sender hit men det blir så dyrt med portoen og tollen komer jo oppå. Har lyst på en som jeg kle på og dille med som jeg lyster inne på soverommet vårt. Dukke for en voksen omtrent det der. Har du googlet mye på de. Det er de utroligste mest vakre giner som fines der ute.Helt fantastisk.
    Ha en riktig god dag vænnen!:)

    <3

    SvarSlett
    Svar
    1. ja men kanskje kan man samordne noe??Transport,Store kjøp?Hvem i danmark tenker du på da ,share the goodies!!! Jeg drømmer om opptil flere,men har tenkt å bestille meg en på Himlarum i Sverige...koster ca 3000 med frakt!Så kommer vel tollen.Men det går jo mot ferietider,og kanskje skal man selv,eller kjenner noen som kan ta med i bil?Kanskje skal du og jeg kjøre og shoppe,hihi:)))

      Slett
  3. Ja, dette gleder jeg meg til=)!!! All ros til Hanne og Mia!!
    Litt av noen fristelser du viser...sukk! Ønsker meg sårt en gammel gine...den jeg har er jo langt fra gammel, men god like vel;)!

    Ha en herlig onsdag!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Ja det är fantastiskt vackra dessa damer och är glad över min...
    kram
    sandra

    SvarSlett
  5. The Lunarglide 3 is one of the most popular nike running shoes around,his daily distance trainer improves upon its popular predecessor with enhanced fit, support and breathability. Nike lunarglide 3

    SvarSlett
  6. Our ugg boots store sells cheap ugg boots with different kinds of stylish Sparkly uggs ,such as ugg Roslynn.It's our hot sale boots.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)