torsdag 12. januar 2012

herlighet....




...er et ord.En beskrivelse.En følelse.Og til og med en butikk.Som ikke bare heter Herlighet,men faktisk er en herlighet!I Ålesund!
Her føler du deg velkommen allerede før du har gått inn døren
- utenfor er det alltid koslig og pyntet etter årstiden!!!Mange røffe naturelementer,lykter,gammelt,nytt - ja utsiden i seg selv er en Herlighet spør du meg!!Se så koslig på bildene her som jeg tok tidligere i dag,til tross for det hagler ned - her pyntes det lell!

Hvem kan la være å gå inn her da???
Grunnen til at jeg gikk inn her i dag var en herlighet det også!
Fikk nemlig mail i fra Sonja som jobber her,og hun kunne fortelle meg at jeg var den heldige vinner av luke 20 i adventskalenderen til Herlighet.Så overraskende og gøy,så heldig jeg var...i tillegg til 23 andre heldiggriser som også vant flotte premier!!


Min premie var en stilig kurv med produkter fra Nicolas Vahè...spennende produkter jeg gleder meg til å prøve...men enn så lenge så er de jo såååå fine å se på at de skal bare få stå på kjøkkenet og være fine ...eyecandy vet dere :)
Tuuusen hjertelig takk alle dere herlige Herlighet-damer med ålesunds herligste butikk og de herligste fristelser!


 Når jeg først var i butikken benyttet jeg meg og tok litt bilder...må jo dele Herligheten med alle dere som titter innom her!
Og se så herlig da dere,med desse sommerlige nydelige fargene som damene hadde stilt ut nå etter jul.Slett ikke dumt å hvile øynene på en hufsetufsete dag i januar der de enorme haglekulene var rene torturen når de kom fykende vannrett og traff kroppen min.
Lyseblå tolixer...sukk så vakkert!!!Nydelig rosa Mateus service...
og Bastionkopper med stjerner i lyseblått fra Mille moi.Oi!
Rett og slett helt....herlig (selvfølgelig)!

Herlighet har stooore,gode lokaler med alt hva hjertet kan begjære!
Møbler,lamper,stoff,gardiner,dyner,sengetøy,alt til badet,bøker,kaffi,te,sjokolade,klær,vesker,servise,pynt...og mer!Alltid så delikat stilt ut,til den minste detalj!
Den som kunne gå bananas i Mateus-hyllen dere!!!*drømme*

Tøffe og behagelige klær,hverdagslig men likevel med en edge!



Noe fint som frister ser man samme hvor man snur og vender på seg!


Tipper dere så smått begynner å skjønne hvorfor denne butikken både heter og er en Herlighet...vi som bor i ålesundsområdet er særdeles heldige som kan besøke butikken og ha en herlig stund,kjøpe herlige ting....ungene synes det er herlig også og får slikkepinner med de snille damene som jobber der!Snop til både store og små:)
Herlighet finner du på Amfi Moa kjøpesenter i Ålesund,men heldigvis for dere som ikke bor her er Herlighet også på Facebook og har egen blogg hvor vi oppdateres med nyheter og andre herligheter:)
Nok en gang takk for min herlige kalendergave...går du inn på herligetbloggen så er finner du i dag en fristende oppskrift på grove scones som ihvertfall jeg skal prøve!Og så er jeg jo heldig som har fått meg deilig chutney å smøre på,nam nam :)


Og med desse deilige sengene ønsker jeg dere alle en
herlig natt !



2 kommentarer:

  1. For en fantastisk butikk du viser. Jeg ble virkelig inspirert, koser meg og studerer bildene,sukk Takk for tipset om blogg og facebook.

    Ønsker deg en fantastisk helg :-) Anita

    SvarSlett
  2. What a great shop !!!.....love ...xxx..

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.