fredag 20. januar 2012

deutschland anyone....

...og ikke bare lurer jeg på det,men vil gjerne vite om du skal i morgen...eller helst er på vei allerede nå!Og viktigst av alt,har du stooooor bil?Og litt tid til overs sånn when-in-Germany liksom?
Then you're my man....eller woman ;)


 Ja var det bare så enkelt!For se hva jeg klarte å rote meg borti...sånn i mangel av noe bedre å gjøre,- eller heller kanskje mangel på tiltakslyst til å gjøre noe for her er plenty å gjøre det er bare det at klokken 1.19 på natten er jeg mer i sofakosemodus enn husarbeidmodus.Og da skjer slike ting.Man finner noe man nestenomtrentlig bare dåner av!!!!Nå har jeg riktignok en sofa som slett ikke er ulik,problemet er bare det at den tror hundene de skal spise opp.Dog skal den forhåpentligvis trekkes opp igjen...en gang!


Magasuget var iallefall av det kraftige slaget,
denne vidunderlige saken kommer ikke ut av hodet med det første!


kilde Mirabeau-Versand.de


Og stolen var ikke akkurat dum den heller!!!
Bare jeg som er dum...som utsetter meg for slike farlige situasjoner for slike vidunderligeheter som dette,de kan nemlig kan virkelig få hjertet til å stoppe opp!!!Nei gå heller og finn sengen Andersen.og finn noe annet å drømme om!!!

sweet (sofa) dreams !



2 kommentarer:

  1. Hihihi...morsom lesing...men jeg skjønner hvordan du har det:)... den sofaen og stolen er jo bare helt vidunderlig lekker:)

    Ønsker deg en flott og drømmende helg:)
    Klem Marianne

    SvarSlett
  2. Åh! Nydelige :)
    Skal sei ifra neste gang eg skal til Tyskland med lastebil ;)
    God helg!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.