tirsdag 29. november 2011

sometimes..................






via


...bare man.Regardless.Så derfor sier jeg til donders med billedkvaliteten som ikke var mye å skryte av på desse bildene,for jeg klarer uten problem å se alt det fine her likevel jeg,og sååå fint er det faktisk at det må ut på et visst sammensurium hvor muligens flere med samme nytelsestrang som meg kan finne behag for øyet?Me,myself and I elsker de elegante og lekre møblene inni det heller spartanske rommet,en ombygd låve.Takvinduene gir mye lys og sammen med bjelkene og skråtaket blir det helt spesielt.Nesten så jeg løper uti ut-huset og går løs på det,dog jeg hadde vel dryst hodet oppi det noe lavere taket så mange ganger at arbeidslysten hadde forsvunnet fortere enn svint! jeg legger merke til at faktisk på alle bildene så er her slike stoler jeg elsker,de setter en ekstra spiss på rommet hvorenn jeg ser de avbildet.Skal ikke en lignende eller to i hus her til gards så vet ikke jeg!!!Sånn i tillegg til mye annet.
Det var vel en bombe??? ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.