torsdag 3. november 2011

Så var det gjort...




....årets første barneselskap her i heimen er historie,og vi har en måneds oppladdingstid til nestemann!Selskapet til Linus blei litt sånn i hyrten og styrten,var så usikker på om jeg skulle be hele klassen eller bare de kompisene han leker mest med....det var nemlig ingen så langt i Linus sin klasse som hadde hatt bursdag enda,og derfor heller ingen som hadde invitert hele klassen!Mange foreldre synes jo det blir tidsnok med alle desse bursdags-selskapene som det blir plenty nok av senere,så det var nå derfor da jeg tenkte litt frem og tilbake på den saken.Men så kom det plutselig en invitasjon til en annen gutt i klassen til førstkommende fredag,og han inviterte alle guttene i klassen.Så da var det bare for oss også å hive seg rundt og skrive inbydelser i siste liten,og fikse selskap for 6åringen vår.Lurte nok i mitt indre på hvordan dette skulle gå,- mellom 10-15 gutter i verste hyperalder???jau,jau...det nå bare å hoppe i det lell!Skumle effekter fra loft og kjeller ble lett frem og huset halloweenifisert...festen kunne bare begynne! Den ene skumlingen etter den andre entret festlokalet,og moroa begynte.
To timer med høy sverdføring og rablader,men det gikk veldig,veldig bra!Over all forventning faktisk!Kjekke karer hele gjengen,og mest fornøyd var nok bursdagsgutten selv som var i hundre hele kvelden!
Serveringen ble enkel...hadde jo enorme lyster om å lage all slags halloween-inpirert kokke-kunst,men med kroppens tilstand så blir det visse begrensninger:/ pølse med brød,is,jordbær med vanliljesaus og deilig sjokoladekake som snille mormor Rigmor hadde laget.Og viktigst av alt...snopeposer!!!(kan jo være greit å sikre litt sukkerinntak slik man er halt 100 % sikker på høyt energinivå,hihi!)Men gjengen hadde knapt tid til å spise så sånn sett er jeg like glad med oppvartningen slik den ble i år:)
En fornøyd Linus/Batman foran litt av gavebordet,det var ikke måte på så mye spennende han fikk seg - tusen takk til alle sammen :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.