fredag 4. november 2011

Romantikk på en Fredag...


nydelig bukett!

bilder via






....det kan det være mening i,hint hint ;)
Hver dag for den del...men det er jo noe ekstra kos når det er fredag og helg,- god mat,drikke,kjekke tv-program !
Så da stiger forhåpningene min i takt med kose-faktoren.
"Romantikk...noen mulighet,mon tro?"
Virkeligheten har nok slått meg hardt i hodet etter årevis med fredager og forhåpninger og skuffelser og livets realitet...
det blir nok med meg som med denne bruden her...hun smiler happy men er brudgomløs - jeg kan nemlig ikke med beste velvilje se noen brudgom på noen av de fantastiske bildene!!!Hvor har han gjemt seg?
Sounds kind of familiar...har ikke noen brudgom selv,bare en Gubbe
som jeg prøver å overbevise uten videre hell:/
Synes derfor bildet under er ytterst passende...
du er treg som en snegle Karl!




Romantisk har jeg lov å være for det,så jeg nyter desse fantastisk stylede bildene som viser både romantikk og høst på en flott måte!

Romantikken lenge leve!!!


4 kommentarer:

  1. Du får sagt det du Tove hihi.....
    NYDELIGE bilder det var
    det i alle fall :-)
    Men enig - bruden burde få sin brudgom!

    Riktig god helg til deg vennen!
    Klem fra meg!

    SvarSlett
  2. Godt sagt!
    Og lykke til med overtaling ;-)

    SvarSlett
  3. Det ordner seg nok skal du se;)! Nydelige bilder av en eventyrbrud!!!

    Ha en herlig helg full av romantikk=)!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. hello!

    So good to be back here!

    How are you? Your blog is still beautiful!


    Fer

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.