tirsdag 15. november 2011

neimen....

...var det flere enn meg som fikk et "gufs" fra hine hårde dager når dere fikk se desse bildene?Skjønneste barneforklær,kjoler,skjorter etc fra den norske produsenten  OptimistNorway.Passende navn,for jeg smiler fra øre til øre når jeg ser desse superduperskjønne klærne og blir sjarmert rett i senk,du kan se enda mer på hjemmesiden  her. Kjempekoslige bilder,-ja jeg ser lett for meg mine egne småtroll i desse antrekkene jeg,meg selv med kameraet i hendene og julekortfotografering!Det hadde blitt skjønt det...hvis våre to håpefulle hadde vært noenlunde samarbeidsvillige vel og merke,det kan det være så som så med til tider...å bli tatt bilder av er ikke det gøyeste på jorden!(Og der slekter de så absolutt på moren,jeg tar all skyld!) Ungene på desse bildene har ihvertfall vært veldig flinke og ser ut til å være naturtalenter...

nostalgisk og nyyyydelig altså:)
Ps.Det er bare få timer igjen før fristen på Give-Away'en min utgår,du har fremdeles mulighet å vinne den kjempeflotte boken fra
Home & Cottage !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.