lørdag 5. november 2011

mot normalen....


....må man si dette er...at jeg liker blått.For det gjør jeg ikke.
Aner ikke hvorfor.Sånn er det vel bare med oss rare mennesker...noe liker vi,andre ting ikke.Men her har jeg en glipp!For denne jakken fra den svenske nettbutikken prövrummet.se har jeg siklet på en god stund,og får den aldeles ikke ut av hodet.De har den i svart også,
men denne gangen kjenner jeg ikke meg selv igjen og har falt for den blå!Synes jeg kan kjenne nøyaktig hvor deilig denne er å ha på seg når jeg er ute på tur,enten med unger eller hunder eller begge deler
Kjenner jeg har et uutløst shopping-behov som ikke fikk slippe seg løs på fredagskvelden og Damenes Aften,og da lyt ein tilfredstille behovet på andre måter...foreløbig bare sikler jeg på bilder og har selvsagt lyst å gå totalt bananas,men så banker fornuften utrolig nok på og prøver å overbevise meg om å være standhaftig med flere
bursdager og julen i vente.Det ligger an til en hard kamp folkens!

Og se...jammen var her ikke enda mer fint i blått!!Får nesten angst...begynner jeg å bli gammel siden jeg liker blått?Kommer jeg til å begynne å like messing nå?St.Paulia og Begonia? Fisk? Furu?
via


Hvor vil dette ende?*angst*

4 kommentarer:

  1. haha...*ler* jeg er jo så blå...men så langt fra furu, st. paulia, begonia osv..)) Har en blå dunjakke fra moncler, 4. vinteren jeg har den nå og bare elsker den...men jeg er også "olabukse" jente til de grader...der er vi på blått...-) Men veldig mange er som deg..."ikke blå"...min mamma feks...Egentlig rart jeg alltid har vært så "blå"..men vi snakker ikke kongblå silkebluser alla Crystel fra Dynastiet..)) skjønner hva du mener med beskrivelsen.:))

    Ja ikke sant det bidraget til soverommet var lekkert..) og skilte seg sikkelig ut..) om det ikke kommer til finalen så vet ikke jeg..))

    Ha en fin dag..håper du leverte inn vinnerkupongen.))

    Klem

    SvarSlett
  2. Blått,begonia og st.Paulia i samme åndedrag? Haha slik hadde jeg ikke koblet det.
    Liker heller ikke mørk blå, men har som det merkelig nok i det siste siklet på mørk blå klær. Jeg tror at det skyldes at det er ganske lenge siden den blåfargen var å finne i butikkene så derfor frister det mere nå. Jeg har hatt en lang blå periode,det var dog samtidig med eplegrønn og lime. Jeg noen alldeles nydelig ting i blått som står lagret i kjelleren.Til og med et servise.Har en plan om å dekorere med blått en gang om ikke annet for en stakket stund. Forandring fryder:)
    God helg!

    SvarSlett
  3. Jag är ju en älskare av det blå, men när det gäller kläder är det mycket sällan jag bär blått, förutom jeans då så klart. Och den mörka blå är väl inte den blå jag gillar bäst heller.
    Reportaget igår gick bra, och de tog fantastiska bilder. Skall bli underbart att sen få se det i tryck. Ha en fortsatt fin helg!
    Kram Pia

    SvarSlett
  4. Ha, ha, du er morsom! Blått er jo min favorittfarve og vært i alle år, men jeg kan variere mye i nyanser, så det ikke blir kjedelig.

    Jeg har det med grønt som du har det med blått, grønt er en farve jeg bruker lite, men jeg gjør også noen unntak. Kommer helt an på hva farven skal brukes til. ;)

    Forøvrig masse lekre klær!


    AW

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.