mandag 21. november 2011

må anskaffes....



...nå har nemlig madam'en tusket litt med malerkosten igjen,og spisestuen har blitt hvit.Det ene bringer med seg det andre - slik det pleier  være(aner jeg mange nikker gjenkjennende i nettopp det?) - og nå er det klinkende klart for meg at jeg simpelten bare må få tak i stolputer.Hvite hadde vært lekkert,men jeg velger grått og synes det er mer enn dristig nok å leve med her i sammensurium-hjemmet hvor barn,hunder,katter og stundom voksne er veldig flinke til både å rote og skitne til.Så nå har jeg surfet litt rundt og søkt på grå stolputer,- det har resultert i et par tre treff men jeg skal ha meg en butikkrunde aller først og se om jeg ikke finner der...vil jo helst kjenne litt på kvaliteten og slikt da!
Men jeg likte ofsela godt desse fine her fra Nyblom & Kollèn da...
så det skal ihvertfall bli en råd med å få tak i!Kanskje vet du om noen butikker som selger lignende?Må uansett ha meg en runde...har noen kalendergaver som det begynner  haste litt med,greit å ikke stresse i siste liten,det aner meg at det blir fullstendig nok stress fremover likevel:)

Med det samme jeg er her en snartur så vil jeg ønske alle nye følgere velkommen "til gards" og håper at dere vil trives her,smile litt,finne litt inspirasjon og kose dere.Det er ihvertfall det jeg gjør når jeg besøker andre bloggere,hvilket jeg har planer om  gjøre til kvelden,og allerede ser frem til.Først skal det klattes på litt maling til her und der,så skal jeg til fysioterapeuten,og så bare mååå jeg få tid til å trekke vinneren av give-away'en senere...

følg med,følg med !

1 kommentar:

  1. Jeg nikker med jeg;)!! Putene var kjempe fine, men kan ikke si at jeg har sett noe lignende rundtom i butikkene...! Lykke til med jakten;)!

    Ha en finfin kveld og kos deg masse!
    Klemmer!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.