fredag 11. november 2011

it's a perfect day....

via


11/11/11 en helt spesiell dag....det er visstnok rekordmange bryllup rundtom i verden.Og når slikt kommer meg for øre,kommer mine egne drømmer frem igjen!Så om ikke annet synes jeg Gubben kan slå til med et frieri jeg da,noe han har fått utallige hint om allerede i løpet av dagen.Dog det ikke er særlig vanskelig  registrere at han har en slags automatikk som lukker ørene og mimikken straks  slikt er på snakk,Ingen kontakt med  abonnenten kan du trygt si.Prøvde jo "tilfeldigvis" å innynde meg litt med forrige innlegg...godgjøre karen litt...eller kalles det smisking?Er man desperat så er man desperat...nå er det knappe tre timer igjen og jeg lurer på hva slags knep jeg skal finne på???Begynner å bli veldig oppgitt og vel så det......og synes vel livet er ganske urettferdig.t nesegrev og slutte å synes synd på seg selv...det kunne vel vært verre ting å syte og klage for.Men jeg har bare så hiiiiimla lyst at jeg skal få oppleve det jeg har drømt om i årevis....sukk



2 kommentarer:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.