mandag 21. november 2011

er hønsenetting hønsenetting...




...litt hakk i plata på den overskriften,men det er faktisk med viten og vilje.For jeg spør faktisk,er hønsenetting hønsenetting....sånn uten videre,eller finnes det utallige varianter mon tro?Eg undrast!Så i min uvitenhet kaster jeg spørsmålet ut i blogglandia,og er jeg heldig leser noen hønsenettingeksperter dette innlegget.Nå skal det sies at jeg ikke er helt blank...det har blitt kjøpt inn diverse netting til kaninbur så jeg vet jo at det finnes galvanisert/ugalvanisert.Og diverse tykkelser.Og med firkanta ruter.Men det skal jeg ikke ha til mitt formål.Jeg skal nemlig ha hønsenetting i skapene på stuen.Så jeg skal ha noe à la nettingen på bildene her jeg da...har kjøpt inn en men den er så glinsende og blank at jeg nesten må ta på meg solbriller for å se på den!
Men det går sikkert an å gjøre noe med,spraye den???
Og finnes det hønsenetting med forskjellig størrelse på "maskene"?
Kan være greit å finne ut før jeg dundrer løs med stiftepistolen ;)
Så har du noen tips så del med en væpnet desperado...jeg er klar til å fyre løs her......

yeeeeha ;)


Forresten mye moro å lage med hønsenetting...kjekt å ha i hus aner jeg!!!Bilder fra Pinterest!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.