onsdag 2. november 2011

Endelig...


...er den her.En kollek-
sjom jeg hadde store forhåpninger til!!! Hvis det stemte da det ryktene sa....at et visst klesmerke skulle komme med en "home Collection"! Tenk om "the home collection" var like bra som kleskolleksjonene...

Og i dag fikk jeg mail med bilder og bekreftelse på at det nå er en realitet...fra
Noa Noa!

Her er et par glimt,og de er ikke så aller verst eller hur?
Om du klikker her så får du se enda mer...jeg selv tittet bare i full fart for nå er jeg ganske kaputt etter bursdagsfeiring i heimen:)
Kommer sterkere tilbake!


2 kommentarer:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.