tirsdag 22. november 2011

den som leter...














....skal finne?Jaja,vi får nå se hvordan det går med den saken...
leter gjør jeg i allefall.Kanskje litt halvhjertet,bare fordi det var sånn heltakkurat passelig tidtrøyte akkurat nå.For sent å gjøre noe vettugt,nå er det bare litt avslappings før jeg tar kvelden.
Surfer litt rundt og ser på tapetleverandører etc,datteren i huset ønsker seg jo nytt rom så på ny-året får vi se om ikke det kan skje noe på den fronten.I følge henne selv trenger hun ikke hverken bursdagsgaver eller julegaver,og mener at hvis alle slår seg sammen og hun til og med legger til sparepengene sine så blir det nytt rom mener hun selv.Kan forestille meg akkurat hvor langt ned geipen hadde kommet dersom hun satt både på sin nært forestående bursdag og på julaften og ikke fått litt leker og slikt,nå nei den risikoen tror jeg vi skal svinge unna galant!Planleggingen kan vi nå tuske med lell!Tapeten skal visst være svart (på en vegg, og her har jeg funnet noen morsomme fra Studio Lisa Bengtsson.Etter sigende skal hun absolutt ikke ha noe med noe engler eller noe gammeldagse greier på som en viss mamma er ytterst svak for.Jeg er jo forresten også veldig svak for hunder,tapetene her er jo bare knall-gøye men det er selvsagt heeeelt feil valg av hunderase!

 Så har jeg på min ferd også sveipet innom Borge tapeter,hvor jeg liker veldig godt denne med store stjerner på,men i svart da til frøkenen.Faktisk er det allerede stjerner i taket på soverommet hun skal få,og de blir der værende.Svarte dører,karmer,listverk også.
 Denne tapeten,eller egentlig hele soverommet her falt jeg helt pladask for...skikkelig divaliscious,and divaliscious is my middle name!!!Utrolig lekkert....sukk!
 Denne tapeten med lp-cover-bokhylle (eller er det blad?)er jo knallkul også...men blir vel litt for lik den mamsen og papsen har bestilt til stuen...den er med bøker på:)


Denne med storbymotiv liker jeg også veldig godt,kan se for meg at den kan bli ganske stilig på en vegg.Frøkena får gløse inn på bloggen min i morgen og se om noe går igjennom sensuren...som i likhet med sin mors sensur er temmelig streng!!!
Og siden streng rimer på seng kom jeg på at nå får det jammen være nok leting for i dag....

sengen neste!!!



2 kommentarer:

  1. Superläckra och inspirerande bilder! Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Ja det är otroligt hur mycket tapeter det finns. Riktigt kul att sitta och googla på det, och några timmar försvinner fort. Var ett tak på ett av bilderna som var tufft, där blev jag inspirerad. Har äntligen fått loss lite bloggtid och sitter här och kollar runt och inspireras. Missa inte min juldukning i helgen!
    Kram Pia

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.