onsdag 19. oktober 2011

to dansker...







...overskriften kunne gi deg forhåpninger om en skikkelig danske-svenske-norske-vits kanskje,men så vel er det nok ikke.Jeg kan bare en eneste vits jeg,og den er oppbrukt for lengst!
(Om du likevel ble nysgjerrig;hva kaller du en same som står og pisser i veikanten?Skvettlapp!!!Hahaha....)
Neida,det var bare et par Dansker jeg ville nevne.For det er ikke til å komme utenom at desse danskene er utrolig flinke til mye!Hva med
Day Birger Mikkelsen som har såååå mye fine klær,elsker merket.
Home-kolleksjonen er ikke så dum den heller,selv om jeg så langt bare har fått sett den på bilder.Og hvilke bilder...desse for eksempel tatt av flinke og danske Ditte Isager er magiske...for en stemning i bildene!Høst,industrielt,elegant og tøft!Og litt mørkt,mystifistisk?
Kjenner at jeg får lyst å se tingene i virkeligheten også....
og da er vel mission completed for både fotograf og oppdragsgiver?
Så er jeg ganske lett å lokke da;)



Måtte lure med et par bilder fra dame og herrekolleksjonene også...de har bare så utrolig mye tøft!!!!Digger den cool'e stilen:)
Klærne vet jeg heldigvis hvor jeg finner!



1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.