søndag 16. oktober 2011

Se inn hit da...









  ...og nyt dette fantastisk fine hjemmet!Stilig men hjemmekoslig,og kjempespennende fargevalg synes jeg,lyst og lett virker det til tross for mørke vegger her og der!Og geniale løsninger med f.eks Ghost-stoler på kjøkkenet...slik virker rommet større!Forskjellig materialbruk i skjønn forening og bak dette lekre og elegante interiøret finner vi norske Krista Hartmann som driver selskapet KHInteriør!Med andre ord en dame med sans for detaljer,her har hun skapt et nydelig hjem,riktignok sannsynligvis i samråd med klient.
Se flere av hennes prosjekt på hjemmesiden hennes,jeg liker ihvertfall veldig godt det denne damen gjør!!!

Selv er jeg i gruble-fasen for tiden!Når det gjelder vegger og sånt!
Har nemlig endelig fått tatt fargeprøver fra Painting the Past Kalkmaling i nærmere øyensyn på fantastiske Karisma i Ålebyen...og ble bare enda mindre klok.For jeg likte jo alle...luksusproblem;)
De hadde ikke så voldsomt utvalg i farger,tror faktisk det var bare seks,men det er nok de mest populære....jeg er særdeles i tvil fordi jeg skal jo både male vegger og møbler her....og så må man prøve å tenke litt praktisk oppi det hele...med tre afghanske mynder blir det litt ekstra støv i heimen,et faktum man ikke kommer unna!
Hvite/lyse vegger???Eller hvite/lyse møbler?Eller borti det grå??Elsker jo det meste grått....Så har du den potato skin fargen..som er ganske lik den på det bildet her med de to knaggene på...litt sånn brungjørmeaktig...og veldig fin!!!Og så har jeg veldig lyst å kombinere med en feature wall...enten direkte på vegg eller på en stor plate som jeg setter inn til veggen( veldig greit for en viss dame som elsker å ommøblere)Har et par tapeter fra Mr.Perswall jeg sikler på,samt en grå "bibliotekvegg-tapet" jeg viste for noen innlegg siden.Så det grubles,det grubles...men skal tenke lenge og godt før jeg hopper i det,og være sikker på hva jeg gjør!(Hvilket er helt motsatt av hva jeg egentlig pleier,liker bedre å hoppe i det:)

I hjemmet på bildene her er ihvertfall alt i perfekt harmoni,og de har truffet blink på alle punkter...det er vel det man kaller

en fulltreffer:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.