mandag 31. oktober 2011

kul keramikk............

 ....fra fantastiske Kuhn Keramik!!!
Jeg har lenge digget dette råstilige kruset i gull med dødningehode på,og i dag var det en særdeles passende dag å finne ut mer om det!
Og her var det mye spennende,- spesielt kopper i forskjellige former med kule bilder og tekst var det litt av et utvalg i!!! 


Lekkert?Tøft?Valget er ditt....


Jeg har en uuuutmerket kandidat for denne krusen....men bitch'en skal få forbli navnløs her inne...men det er nook mange som kan tenke seg hvem jeg har i tankene,hihi ;)

Og selv om Gubben nok stort sett synes jeg er en "lady with an attitude" så håper jeg likevel han kroner meg til prinsessa si,
setter seg i knestående og frir og spør om det kan være oss to...
forever?
(Kunne jo gitt han desse fire koppene i gave....gitt han dem en etter en...og sagt det var en gåte....hadde han knekt koden?)
Kjenner jeg får mange idèer når jeg ser på utvalget til Kuehn...
her skulle det være noe for alle og enhver:)


6 kommentarer:

  1. Hei.:-) så tøffe de var..aldri sett før.:))

    Og tuuuuuuuuuusen takk for at du tipset oss om det som ikke funket. Link til webshop er fikset..det var rett og slett glemt..fy fy.:-) men fb. er verre..da må det være feil kode. feil at vi tester siden vi administrer..Hmm..får forske i det..Takk takk.:-)

    god kveld til deg.:-)

    SvarSlett
  2. haha..send over litt godteri...her ringer det på i et sett..kommer jo søren meg ti og ti av gangen..da ryker godteri fort ut..nå sitter vi og "gjemmer" oss og gidder ikke lukke opp.:-) De søte små som bor nærmest oss og de vi kjenner har vært her, så egentlig med god samvittighet..men ble ikke mye godis igjen til meg.:-)

    SvarSlett
  3. Hehehehehe...disse var stilige=)!!! Rett og slett kjempe artige!!

    Ha en herlig kveld!
    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Vilken massa coola muggar, en för varje tycke och smak. Sitter och lusläser alla kommentarer från mitt duknings inlägg. Oj vad din kommentar värmde!! Vet ju hur mycket fint du hittar av inspirerande och vackra bilder på nätet, så att du gillar det jag gör betyder verkligen mycket. Klart du gärna får låna bilderna! Men du kanske tycker det är för sent nu..?
    Kram på dig goaste du!
    Pia

    SvarSlett
  5. Kul keramikk var veldig passende overskrift her, ja :)

    SvarSlett
  6. Aj så stilige! Bitchen likte jeg veldig godt men falt også pladask for den romantiske sommerfuglen med den ujevne kanten på toppen. Nydelig. Kule kopper er et must i hverdagen. Gemalen her har feks fått en kaffekopp av poden i julegave for noen år siden.Den står det sex bomb på. Hehehehee Artig for både gubben og poden det der. Jeg skal skifte ut mye krus nå. Nytt kjøkken ja!! (hopper opp og ned) Englemors blogg har jeg ikke vært bort i,Hun ligger vel på listen din tenker jeg så jeg skal nok finne henne.Takk for tipset. Vil og trenger så mye tips som overhodet mulig nå. Stor klem!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.