lørdag 8. oktober 2011

i hyrten og styrten...

...titter jeg innom denne morgenen!Må nemlig lage glasur og pynte ei kake ganske så kjapt,i dag skal det danses i Sulahallen og da må vi foreldre også ta vår del av arbeidet.Heldigvis b
står mine oppgaver denne gangen i stil med helsen,så kakebaking i tillegg til å kjøpe og pakke inn gevinster kunne ikke passet bedre:)
Martine skal konkurrere for første gang,i dansen Freestyle...er ikke sikker på hvem som er mest spent om det er mora eller dattera?
Har ialle fall prøvd å prenta inn at det viktigste er å kose seg og ha det gøy!

Apropos kaker...i går "dumpet" jeg tilfeldigvis innom et aldeles skjøøøøønt servise her og det var kjærleik ved første blikk!Meeeen...da gjelder det å overbevise seg selv om at kopper er her plenty av,og når man attpåtil ikke drikke kaffe så er det iiiiingen grunn til å investere i flere varianter av såntslags-kopper!Basta Bom!Kommer det i butikkene her i landet kan det gå så som så med viljestyrken kjenner jeg ,men akkurat nå bites tennene sammen og jeg skal heller konsentrere meg om kakepyntingen....

fin lørdag til deg :)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.