mandag 17. oktober 2011

en viss Mister....

 ...har sjarmert meg i senk!Mr.Perswall er det gjeve navnet,og hans fantastiske tapet-kreasjoner har påvirket meg og hodet mitt på mang en måte.Tapeten over synes jeg er sååååå tøff,det er altså den som er en av de jeg lurer på ¨bruke en bit av i stuen til en såkalt feature wall.Men den kan jo være tøff mang en plass ellers...
det finnes jo bare så mye tøft og fint innen tapetverdenene,og når man først begynner å titte så ser man bare mer og mer.Denne med rammene på er jo også superfin:)
Denne var jo helt i tiden nå når den industrielle stilen råder,
og i den skjønneste lyseblå farge med rustfllekker på!Tøft!!!
FOr musikkelskeren?Selv er jeg glad i gamle svisker så sånn sett kunne denne nok passet meg...

                Denne med bokstaver er også helt herlig!


Og så falt jeg faktisk litt for denne her også jeg da!!!!!Ser for meg den kan bli gaske stilig...fikk enda litt ti å gruble på nå:)
                      Herlig på et gutterom!!!

Tapetvegg med tallerkner på...jeg elsker det meste med tallerkner på og denne var intet unntak...stilig ved spiseplassen for eksempel?



                       denne var også tøff!!!!!!


Denne synes jeg også er helt nyyydelig og kunne godt tenkt meg den på Linus sitt rom...men jeg har allerede funnet den perfekte til han...den lå rett fremfor føttene mine på Karisma for noen dager siden og ropte på meg...kjempetøff tapet med kart på,som kan holde seg i maaange år mens denne kanskje kan bli litt barnslig?Gutten vokser jo,og er faktisk ganske så snart 6 år...huff og huff!

Nei jeg er gledelig imponert over Mr.Perswall og tror de fleste kan finne noe de liker her,de har myyye mer å by på enn det jeg har lagt ut her,dette var jo det som jeg falt for sånn umiddelbart.
Nå er neste steg å se om de har forhandlere i nærheten,eller prøve å få tak i en liten fargeprøve av de aktuelle tapetene jeg grubler på...så kan jeg finne maling deretter....
sounds like a plan!


4 kommentarer:

  1. Så nydelig og tøfft. Enig med deg - den siste tapeten er helt fantastisk.

    SvarSlett
  2. Her var det mye spennende!
    Må innrømme at jeg ble mest sjarmert av tråbilen :)

    SvarSlett
  3. Så utrolig mange flotte tapeter, jeg skal inn å titte på hjemmesiden deres med en gang:) Fin-fin blogg du har, jeg følger deg videre:) FIN dag og klem fra meg:)

    SvarSlett
  4. great inspiration photos..perfect for my sons room.

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.