lørdag 22. oktober 2011

en liten dæsj rosa....












via
....er på sin plass nå i oktober,den rosa måneden!Og i denne leiligheten var det rosa både her og der,det levnes liten tvil om at det er en senorita som bor her!Men til tross for feminine og elegante detaljer synes jeg søren tutle meg denne leiligheten er kjempetøff;røffe småmøbler og detaljer gir en herlig "edge"!Fikk i grunnen litt lyst på rosa selv jeg,litt puter,lys,blomster....men nå er det så nært både advent og jul at det skal jeg vente med:/
Vi er jo snart kommet til November,huttetu!En viss ung mann her i heimen som snaaart blir 6 år har full kontroll og jeg blir nemlig daglig påminnet om akkurat hvor mange dager det er igjen til 2.november...Linus sin bursdag.De er nå jammen skjønne desse fantetrolla,med sin barnlige glede og forventninger til dagen sin!
Jeg grubler litt på om at han skal få "nytt" rom til bursdagen sin...skulle lagt nytt gulv og litt annet småtteri!Synes det er så masse tøft til guttaboys i den industrielle stilen nå for tiden,- se bare på leiligheten her - mye av det tøffe i herlig samliv med det ultrafeminine!Og minst like tøft er det på et gutterom,- har en plan
Nå derimot har jeg en helt annen plan...føler mag ganske pigg nå på formiddagen og har faktisk gått en tur med hundene uten å være skeiv og skakk,uten verking i siden.Gjev det lenge varer.For når man føler seg slik,kribler sannelig arbeidslysten og kreativiteten over...det gjelder bare ikke å ta seg vann over hodet slik man angrer etterpå!
Først ute er å sette på plass ny vaskemaskin og begynne på berget av klesvask som har samlet seg opp i en god uke...så skal jeg frem med malepensel og svart-farge...har en idè som må utprøves,fortere enn svint!Titter du inn senere ser du kanskje hva slags prosjekt det er!
Fin lørdag til deg:)

1 kommentar:

  1. Som altid viser du nogle gode billeder - vild med læderstolen ;o)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.