onsdag 12. oktober 2011

beggin...beggin yoooouuu...

 ...kjære Madcon,skal dere noen gang lage ny video til hit'en Beggin' så har jeg herved en ung dame på fire bein som har det rette blikket
....etter noen runder på Pe-neset i full guffe er mamsens kjeks i lommen veeeldig god,og bare et er ikke nok..."Få et til!!!!!!"

 Tenk...det var lyseblå himmel og sol...og jeg ville prøve lykken!
Opp på beina,ut med hundene.O lykke.Frisk luft,glade hunder,lukten av høst,skog...sjø!Vakre omgivelser.Men hva skjer?.....om du lurer kan jeg bekrefte at det faktisk kan regne fra blå himmel.Men den var jo ikke blå så veldig lenge akkurat.Neida,det regnet,det haglet,det blåste og jeg var sååå fornøyd med meg selv at jeg hadde hatt vett til å ha på meg en tykk,god boblejakke med hette!Hundene er fra naturen av godt kledd,så de klarte seg.Men syntes ikke noe særlig om å få harde haglkuler dundrende mot den lange snuten,det var tydelig!

 Her over løper pelsdottene...full guffe...rart de ikke brekker ben!
 Og mamsens sine planlagte flotte høstbilder i nyyydelige farger med flotte hunder gikk til donders!Kameraet ville slett ikke være med på leken i ruskeværet og med hunder som løp forbi raskere enn lynet,og kreerte de mest uklare bilder ever.Men rare meg synes nå de har sin sjarm likevel...jeg kunne igrunnen ikke se så klart jeg heller der jeg gikk med igjenknepne øyne og prøvde å fote meg oppetter berga mens de hersens hagl-kulene prøvde å lure seg innunder hetten min!Så sånn sett er jo dette en realistisk gjengivelse av virkeligheten:/

 Han "Gamlefar Raskoh" langer ut og storkoser seg...godt å få løpe!
Og jeg som trodde jeg skulle komme hjem med forholdsvis tørre og fine hunder...hahaha,get real Andersen!!!De er vel knapt nok tørre nå...mange timer etter.Skikkelig ruskete ble de,men hva gjør vel det når de får peise på og rase fra seg slik som her!Det gir meg også en slik deilig god følelse inni meg når de får kose seg slik, :)
Så da ligger vi her igjen da....jeg og Rasketasken i en sofa,han forøvrig velfungerende som fotvarmer for meg så det skal nå sies at han gjør da litt nytte for seg.Pc'n er på plass på fanget,nada på tv'n så da begynner vel dagens surferunde.Men kunne jeg valgt...hadde jeg heller vært på vennekvelder både her og der;
heeeerlige "Herlighet" på Moa og også kjempeflinke "Lille Venn" her i Langevågen har slike kvelder akkurat i dag...sikkert fole kjekt!
Men alt i alt sier jeg meg fornøyd med å fått meg en ruskete,men deilig tur ut i dag,det er ganske stort etter ukesvis på sofaen!

det går fremover:)

4 kommentarer:

  1. Fine bilder! I dag har det jo vore eit skikkeleg ruskevèr! Takk for koselege kommentarar! Hadde også lyst på kveldstreff hos Herlighet, men var på farten frå 8 i dag tidleg, til halv ti i kveld. Eg møtte deg visst hos Anne i dag?

    Håper vèrvarsla stemmer, og vi får
    kvile regnkleda nokre dagar. (vil sjå det først...)

    Klem e

    SvarSlett
  2. What a sweeties !!....love from me...xxx..

    SvarSlett
  3. Underbara foton, speciellt av de där ögonen! :)
    Har just hittat till din blogg, jättefin!
    Varma hälsningar från mig som bor i den grekiska övärlden :)

    SvarSlett
  4. Herlige bilder!
    Det er ren lykke å se våre vakre affer løpe alt de gang :) jeg ser at de koser seg!
    Har en ganske løvete Noah her hjemme - har nok en liten jobb med vask og slikt i morgen :)

    stor klem

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.