mandag 31. oktober 2011

Bøøøøø....

...nå er det dags for dødningehoder og andre fæle skapninger!
Mitt bidrag på denne fronten er så langt i dag denne skallen her,-
den tilhører den danske butikkeier/antikvitetshandler/interiør-
arkitekt Oliver Gustav,som har en særdeles tøff stil!


Må innrømme jeg synes vegger og gulv er rett og slett knalltøffe,og jeg elsker farge/materialvalgene hans.Alle tingene og møblene hans i industristil blandet med antikviteter setter virkelig en spiss på det hele.Var det opp til meg skulle jeg nok lurt en en liten feminin touch i form av for eksempel en lekker stol i lyst med litt feminine kurver...



Hjemmet hans er faktisk også butikken hans....her selges det også blomster!Med andre ord nok en butikk å besøke "when in Copenhagen"!
(I godt selskap med f.eks K&Co,Tage Andersen etc )
Jeg ble først oppmerksom på godeste Oliver gjennom det svenske bladet Plaza Interiør...de hadde en reportasje fra hjemmet/butikken hans som vekket min nysgjerrighet.Etter å ha søkt litt på fyren på nettet  og funnet mange flotte bilder og informasjon er jeg bare enda mer nysgjerrig ....




...den som hadde hatt denne buxbom-samlingen her !!!!
Man burde kanskje konsentrere seg om å putte gresskar og diverse skremselspropagande utenfor husdørene i dag,men jeg må si jeg kunne heller tenkt meg noen slike jeg da.Lekkert.Og butikker som dette gjør at ihvertfall jeg synes det må være
deilig å være norsk i Danmark ;)

2 kommentarer:

  1. Thank you for visiting with me and the kind words! Your blog is also wundersc
    regards
    Dagi

    SvarSlett
  2. Hei Tove og hyggelig at du la inn en kommentar hos meg :) Skjønner godt du gleder deg til å få den tapeten, den er helt rå! ;)

    Katarina

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.