lørdag 24. september 2011

lokal-patrotisme..


Gratulerer Amalie:)


herlig blanding av stiler og farger!



...ja den har det vel vært så som så med for min del!Mens folk flest på desse kanter går mann av huse for Aafk,er jeg ravende likegyldig.Riktigok imponert over publikum som stiller opp uansett vær og vind,fulle tribuner og stormende jubel.Det er fantastisk,det har til og med jeg fått med meg selv om jeg aldri har sett en kamp!
Men bråttslig våknet min lokalpatriotisme også opp forleden,riktignok under helt andre omstendigheter enn fotball.Norges Vakreste Hjem skulle kåres!Stor stas hvert år og se finalistene hos Boligpluss,og forsyne meg var det ikke noen fra Ålesundsområdet som kom seg til finalen???Jeg måtte se nærmere på hva det kunne være....det var ihvertfall ei som shoppet masse på Kremmerhuset Ting Og Tang tenkte jeg i mitt stille sinn..og etter å ha blitt bergtatt av de vakre bildene med en herlig stilmiks endte jeg opp med å stemme på nettopp Amalie.Derfor var det ekstra gøy å se at hun faktisk stakk av med seieren og tittelen Norges Vakreste Hjem!Og så viser det seg at hun faktisk jobber på Kremmerhuset!
Gratulerer så masse,dette var kjempegøy!
Ble du nygjerrig kan du se mer på bloggen hennes Svenngården!

Jeg blir ikke veldig forundret om at det etter dette blir mang en forlatt kabeltrommel i de norske veikanter som finner nytt hjem;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.