torsdag 15. september 2011

Hurra for verdens snilleste...





...nydeligste,herligste,flotteste,mest elegante Raskoh' n som blir hele 10 år i dag!!Knapt nok et grått hår på han "gamlefar",men litt preget av alderen er han jo...skulle bare mangle,i menneske-år er han faktisk en 70åring!En skikkelig sofagris som aller helst vil være inne sammen med folkene sine...men eeeeeelsker å gå på tur og er ganske så misfornøyd dersom han ikke får komme seg ut hver dag.En stor,innegjerdet hage hvor han kan gå ut og inn som han vil er helt uinteressant for denne karen,- han skal inn igjen like fort!Unntaket er når frøken Talisa har løpetid,da står han på som en helt og freistar lukka...heldigvis uten videre konsekvenser!Men når det er sagt så er det en ting jeg har drømt om i hele livet,og mer og mer for hvert år og det er et kull valper etter han.Hadde jeg hatt penger skulle jeg piska' det klonet min eminente godgutt!håper han holder seg frisk og blir hos oss i maaaange år enda..han er et unikum!

Al-Dahna's Raskoh Ramsey

Multi Ch World Winner                 Al-Dahna's Quintana de la Vilde
Kingsleah Blue Star

6 kommentarer:

  1. For en fantastisk flott hund! Gratulerer med 10-årsdagen :)

    SvarSlett
  2. Men så vacker hund,
    förstår att du är stolt över honom och gärna vill ha valpar.
    Han ser väldigt klok ut.
    Kram ullamaria

    SvarSlett
  3. GRATULERER MED DAGEN TIL VERDENS FLOTTESTE RASKOH=)!! For en nydelig herremann=)! Ønsker dere mange, mange flere år sammen=)!

    Klemmer!

    SvarSlett
  4. Det fins ingenting mer vakkert enn en afghaner!
    Gratulerer så masse til nydelig Raskoh :)

    klem

    SvarSlett
  5. Vakker, vakker! For en nydelig hund!

    ... og tusen takk for din mening på bloggen min ;-)

    Carina@Mywonderworld

    SvarSlett
  6. Gratulerer med 10-årsdagen til Raskoh! Han er jo bare skjønn han. ♥ For en pels han har! Oss hundeeiere imellom: hva gjør du med pelsen for å unngå tover - utenom å børste da? Eller er dette en tovefri rase? ;)
    Hakk-i-hæl-Herman sender en vennskapelig voff til jubilanten :)



    Anette Willemine

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.