mandag 8. august 2011

Ting Tove liker....

 ...og gjentar seg selv med,gang etter gang men slik er det når det er hakk i plata:) Og man bare virkelig liker noe...da blir det litt tyting!I dette lekre superlegante hjemmet et sted på den spanske landjord liker jeg for eksempel desse skapdørene vee-ee-eeldig godt!
 Jeg har vel "aldri" gnålt om bjelker i taket jeg vel?(Joda,senest i går når jeg forklarte Gubben hva som var min plan i ene delen av den ene stuen...stakkaren blei litt bleik om nebbet ja...bjelker var inkludert i den planen kan du si...)

 Og så er det slike stoler da...à la desse,liker de kjempegodt.
Rett og slett et må-ha produkt....once...kanskje neste år??*håpe*
 Og så viiiil je jo så gjerne male stuen...og skulle etter planen gjøre det nå i sommer,men best å vente til nye vindu er  på plass!
 En himmelseng for himmelske drømmer...aldri feil spør du meg:)

 Lekre lamper i bakgrunnen der...for ikke å snakke om speilet...
(sa jeg bjelker i taket??? *knis,knis*)

Dører rett ut fra soverommet...faktisk i kjømda her til gards:)
 Flere stoler i modellen mamsen kunne tenkt seg ja.......


Porselensvask som dette er ikke et tema til debattering en gang - det SKAL jeg bare ha!!!!!!
 En deilig uteplass...eller flere...kan man ikke få nok av og jeg ser for meg kroker både her og der :)
Nei kan ikke si annet enn at det var en hyggelig liten svipptur innom dette huset som jeg kom over hos El Mueble:)
Og nå skal jeg svippe meg innom både her og der....første dag på jobb etter ferien og jeg innbiller meg at det nok er sunt med en gradvis overgang..så sikkert lurt å ta det litt med ro i kveld;)
Kaaaanskje jeg tar litt på theneverendingstory-listen med ymse gjøremål ,men kjenner jeg etter er både kropp og hjerne sterkt uenig i noe aktivitet av noe slag...så her blir jeg vel sittende en stund!

Det skal visst være sunt å ta det med ro innimellom også,eller hur?
(søker støtte her folkens!)

1 kommentar:

  1. Hvad kan man sige Tove... andet end yeah, me too!

    Klemmer Helle

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.