fredag 19. august 2011

rufsetufse-stilen...

...fra Eva i Walla er ganske så spesiell!Skikkelig rufsete og tøff,stylingen her er temmelig ekstrem!Men hver for seg eller i andre kombinasjoner synes jeg her er ganske mange tøffe klær!!Det finnes bare sååå utrolig mange kjekke merker nå for tiden....lenge synes jeg det på klesfronten var gørrandes kjedelig men nå ser jeg fristelser og stiler og merker som lokker med mye fint! Det har jo nesten vokst opp en egen klesindustri på siden av den vanlige som alltid har vært....nye merker blir like gjerne solgt i livsstilsbutikker/interiørbutikker og cross-overbutikker.Så det skulle jammen være noe for ehver smak "out there" - og godt er det for det er jo ganske så herlig at vi har mulighet til å være så individuelle vi ønsker på denne fronten også!Enkelte merker som har blitt kjempe-populære overselger derimot og det kan bli for mye av det gode¨....ser for eksempel på fbsidene mine hvor jeg "liker" mange firma/butikker og blir oppdatert der titt og ofte,at det har en tendens til å bli litt hakk i plata og snart ser alle like ut!Det deles bilder av det samme nesten overalt!Samme er det vel egentlig på interiørfronten.Sånn er det vel når noe er poppis....det er da heller ikke uten grunn så mye fint som blir presentert:)
Akkurat slik som her fra Eva i Walla...jeg fristes som vanlig er!
Men nå er knekkebrødene inntatt og fortært og jeg skal den første stunden i dag heller konsentrere meg om å vaske klær!
En ting er knakande sikkert kjenner jeg ihvertfall:

jeg eeeeeeeeeeeelsker klær!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.