lørdag 13. august 2011

mykje moro...



...ja,det er rett så en kan miste nattesøvnen(men lurer på å komme meg i senga fortere enn svint likevel,for nå sitter Gubben og nynner på "høvleri,høvlera" og det er ikke noe å høre på nei!!!)
Men tilbake til poenget,- tenkte å tipse dere som besøker sammensuriumet om en artig liten sak som heter picjoke !
Her er sååå mye gøy å lage til av bildene dine,-jeg ser allerede for meg bursdagsinvitasjoner til barna,julekort etc.
Her har dere noen demo'er som jeg har "tryllet frem"...et bilde av Martine ble forvandlet til en tegning og vips er hun på plakaten til den herlige filmen "To på rømmen" - særdeles populær her i heimen for tiden så dette blir nok moro for snuppeluppa vår:)
Ungene hadde med seg Pusur 2 til Danmark og jeg har ikke tall på hvor mange ganger de såg på den,lo like mye hver gang så Linusen kommer nok til å knegge lurt når han ser hva moren har laget!
Gubben som er bridge-elsker (høvleri og høvlera!) ble plassert i en kortstokk...og ble tilfreds med det visstnok!
lek deg litt du også:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.