torsdag 25. august 2011

I wish....


...Gubben min våknet opp fra sin totalt uromantiske dvale(medfødt fra fødeselen av riktignok) og gjør som godeste Mr.Darcy:
en mann av få ord og tilsynelatende av den uromantiske sorten han også.Alle hjerter hoppet vel over et slag eller to da han sa nettoppakkurat det som står på dette nydelige sjalet og fridde til Bridget Jones...sukk!
En virkelig romantisk højdare!Nå ryktes det at det kommer en Bridget Jones nummer tre...en "chicks movie" er aldri feil og er visst det eneste viset madamen her får en snurt av romantikk...(i tillegg til ungkarskvinnen som begynte på igjen på mandag...da er jeg klistret til tv-skjermen må vite!!!)

Nå har jeg begynt med stygge truslemål mot den akk så uromantiske:frir han ikke til meg snart så må visst jeg fri til han og da går det ikke upåaktet hen..det kan bli rett pinlig når det kommer på radioen,tv-skjermen,i avisen...hihi,jeg smører tykt på og håper utpressing er tingen!I'm a baaaaad girl and I admit it!Men skal man ikke kjempe for det man tror på og vil?
Mr.Darcy står for meg som et bevis på at det er faktisk lov å håpe...
dette lekre sjalet med verdens nydeligeste ord finner du på Etsy!
          never give up


4 kommentarer:

  1. Jag har alla Bridget Jones-filmerna, de är så bäst.
    Va? har mannen inte friat ännu, du får hitta på något så att det blir gjort snart. Vi vill se bröllopstovebilder;)
    kram ullamaria

    SvarSlett
  2. Søttan begynte ungkarskvinnen på manmdag.Æsj da gikk jeg glipp av det.Jadda skikkelig romantiker her også.Vet du når eventuell reprise går? Å gå glipp av første programmet er jo ren krise.:0
    Colin Firth aj aj aj dååån. Jdde ikke sagt nei takk til han.:)
    Lekkert skjerf ja.Veldig mye fint på Etsy.Farlig plass hehe:))
    Klem!

    SvarSlett
  3. mysigt med film...de tåls att se om igen;) Hoppas mannen får tummen ur snart.....Kram J

    SvarSlett
  4. Held og lykke med planen!....klem Helle

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.