lørdag 16. juli 2011

sydenstemning.............

....sol,sommer og attpåtil en liten senorita!!! Hvem trenger reise til Spania?Her kan vi rapportere om et utrolig vær,nesten for fint!
Ja..jeg sa faktisk det,selv om det er slikt man ikke sier for høyt:/
Har tre hunder som er litt for godt kledd i dette været,og selv er jeg god og rød og solbrent etter noen timer oppetter husveggene!
Vi har kommet oss godt i gang med å male heimen,etter mange år med uenighet om farge.Men nå falgt valget på labrador,en grå/brun/grønn gjørmeaktig farge,alt etter lyset...men til tross for den noe gøsjete beskrivelsen er sååå fin og fruen i huset er særs nøgde!
Sitter her med nyristet krydderbrød med Nesjar's fantastiske hvitløkssmør som eneste pålegg...mmm,det gi sydensmak det også!
Selv om vi har noen vegger til å pjaske med i løpet av dagen må vi nok finne en strand som ungene kan få kose seg og bade til den store gullmedaljen!Er ikke dette sydenliv så vet ikke jeg,minst like bra!

         viva "espana"

2 kommentarer:

  1. Vilken söt liten spanjorska;) Kram Johanna

    SvarSlett
  2. Men å så söt liten senorita....
    Och kryddbrödet lät farligt gott för bikinilinjen;)
    kram ullamaria

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.