mandag 11. juli 2011

shutter island...













alle bilder fre weheartit

....kan det bli det nye navnet på øya vår mon tro??? For jeg snakker slettes ikke om filmen ved samme navn,neeeeida.....bare om min uhemmede kjærlighet for skodder!!! Og nå når vi har begynt å male huset - ja tenk det er sant,fargevalget ble til slutt Labrador,en ganske mørk grå/leire-farge.Jeg er superfornøyd!Nå har vi forresten fått tilbud fra glassmesteren på diverse vindu og vinterhage også så ting skjer litt etter litt!Men i alle fulle fall...å male hus frigir mye tid til tenking,og det kan vel være bra og ikke bra,alt ettersom hva hjernen streifer innom.Min streifet innom vindus-skodder den da....og idèen om å ha det på vårt hus!!Så etterhvert som idèen kvernet og kokte oppi der så måtte jeg snike meg ut midt på natten iført morgenkåpe og synfare skodde-tilhøva!Ser dessverre ikke så lovende ut på "the main window" - et stoooort hovedvindu men jeg skal nå søren tutle meg sjekke det litt nærmere opp ja!
Heldigvis er det som dere ser på bildene et godt alternativ å bruke skodder i interiøret også,- jeg har allerede en superlekkernydelig Gubben ga meg i julegave,og flere står på ønskelisten må vite!Så får tiden vise etterhvert om huset her blir bekledd med skodder også?
   vakkert er det iallefall :)

1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.