tirsdag 7. juni 2011

sleepy...

...trøtt og sliten...sengen roooper som aldri før og jeg resignerer og utsetter trekningen til i morgen...da har jeg hele dagen fri,tenk...skal ikke på skole og ikke på jobb før til kvelden.(Jada,visst har jeg begynt å jobbe igjen....)

Da er det uante muligheter både for trekning av den fine premien som jeg kjøpte tidligere i dag,husarbeid i fleng,en skikkelig middag i motsetning til spaghettiboksen ungene fikk i dag (men gjett om de var glade da!!!),og ikke minst pelsstell på mine langhårede darlinger.Så tomorrow,tomorrow....


3 kommentarer:

  1. Good night sleep well.....sweet doggie....xxx..

    SvarSlett
  2. Nydelig vofs!!!
    Vi reserverte valp i går, så da var det stor stemning i heimen. Om alt går bra med drektighet har vi en liten Golden Retriever valp i oktober.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.