onsdag 29. juni 2011

oppgradering.....

...av biblioteket,eller rettere sagt husets bokhyller er visst en av tingene som skal skje i år! De blir stadig vekk mer velfylte med den ene "delikatessen" etter det andre,og jeg har ikke før fått fortalt om min nyeste ervervelse "Belle Blanc" før jeg oppdaget nok en bok som roper "kjøøøøp meg" :)       Jeanne D'Arc Living kommer nemlig med nok en bok...som om vi ikke allerede bruker nok penger på bladene deres *lol*!  Så det er om å gjøre å skape seg en skikkelig god lesekrok i heimen,med deilig pledd,puter,en fin lampe,lysestaker og selvsagt en vidunderlig stol med puff...kaanskje en liten godteskål eller et fruktfat...så kan man plassere skrotten midt i dette herlige lille univers og drømme seg bort i den ene deilige boken etter den andre!Høsten trenger slett ikke bli så verst spør du meg...




1 kommentar:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.