onsdag 25. mai 2011

ytterst sjeldne......


...er mine to nye "potte-
planter"! Denne krukken har stått tom noen dager, tenkte jeg skulle kjøpe nye blomster når jeg får mitt nye kjøkkenbord fra Living/Bergen som står og venter på meg hos min bror. Men her en dag hadde det visst kommet noe nytt oppi der helt av seg selv.....
to små kattepuser syntes nemlig dette var en eminent plass og sove på,- krøllet sammen og inntil hverandre!
Og da smelter mamsens hjerte kan dere skjønne og planter får vel være planter en stund til , 
de to små sjarmørene vokser nok fort ut av sin nye seng! Nå har de forresten fått navn...Fluffy heter frøkenen med den lange pelsen,- et naturlig navnevalg so to speak. Gubben hadde det med å kalle den andre katten for en hanne....så da ble navnet Hanne. Vi gjør det ikke mer innviklet enn som så:)
Så får jeg heller kose meg med alle de deilige blomstene rundt husveggene, og egentlig nyter jeg like mye alle de nydelige blomstene som vokser vilt og pynter opp langs veikantene og på markene også!Men nå synes jeg de har fått nok vann fra oven,og kunne trenge noen delige,varme solstråler i istedetfor...i likhet med meg:)

2 kommentarer:

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.