søndag 1. mai 2011

someone please call....

...Guinness Rekordobok.For der har jeg mye å bidra med etter denne helgen!
For eksempel har jeg tatt ny rekord i tørkerullbruk,- 
hvor mange ark kan man bruke i løpet av en helg var agendaen,og jeg synes jeg klarte meg veldig bra...det gikk unna så det suste med min snørrete nese!

Har tatt et par andre rekorder også.For eksempel i sittepådatanutenågjørenoefornuftig-tid har det blitt myyyyye av.Eller flanepåtv´nsomikkeharnoespennendeåsepå-tid.Men den absolutt gedigneste rekorden må være i å kjede seg!Jeg tror aldri jeg har kjedet meg før jeg faktisk,før denne helgen kom!
Men nå har jeg kjedet meg til gagns.Har vært i skikkelig elendig form,feberheit,snufsete og influensifisert....og det har vært det fantastiske knallværet.Pyton å ligge ute i solen.Pyton å ligge inne også,den nyopererte skulderen er ikke i liggemodus enda.Å gå tur ble det fint lite av,hellandussan jeg ble jo utslitt bare av å gå opp og ned trappene på do!I tillegg har trollungene vært bortevekk,så nesten ingen har mast på meg og satt meg i arbeid!

Dermed har dette banet vei for nok en Guiness Rekord.I dagdrømming.
Samme hvor jeg oppholdt meg denne helgen ,hadde ikke hodet mitt annet å gjøre enn å drømme.Se seg rundt og konstatere at "If I were a millionaire..." så skulle jeg ha gjort både ditten og datten,og kjøpt både ditten og datten også.
Heldigvis er dagdrømming ganske deilig da.Og jeg kan konstatere en ting ihvertfall - hvis  jeg var en millionær ....I´d be a darling at it!!!!

(Og i denne stund har jeg også konstatert at det med å ta nye rekorder tydeligvis går i arv,Martine er i dusjen og prøver visst å se hvor lenge det går an  dusje?)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.