torsdag 19. mai 2011

Mye tøft...






....å finne i alle kroker og kriker i dette røffe hjemmet!!!!Kunne mer enn gjerne plukket med meg en og annen tingen herfra - men får vel nok en gang nøye meg med bildene som inspirasjon! Bjelker i taket,Quin´er,industrial vintage,tøffe gamle skilt,gamle dører....ja til og med en katt !Et stilig hjem,fra Sköna Hem  :)
Fysj som det regner her i dag (konstaterer et faktum,men klager ikke),men jeg har fått en deilig start på dagen!Når jeg stod opp så stod tv´n tilfeldigivis på en kanal som virkelig fanget min interesse...som regel er det cartoon network eller lignende som regjerer på morgenkvisten her men i dag fikk jeg se noe son heter "A new life...in the country" på TVNorge!Tror det må være en spin-off etter serien Grand Designs med Kevin McCleoud,som tok for seg restaurering og byggeprosesser rundt om i England.Her var konseptet tilsvarende,og i dag var det en gammel prestegård som ble pusset opp!Muy interesante!!!!!Mamsen hadde knapt tid til å lage frokost eller niste til trultemora si,hun var dypt konsentrert og fascinert i sin egen lille verden!Men i pausen henten mamsen frem uante "krefter" og smurte matpakke som et olja lyn så slipper ihvertfall jentungen å sulte fordervet *lol*
Dette håper jeg nå blir en daglig seanse...noen har frokost-tv med Vår Staude...nå har jeg funnet my kind of breakfeast tv *happy*
(Ser faktisk i avisen at det går programmet går igjen klokken 13.15 - huttetu du skal se det blir lunsj-tv også????)Men all denne inspirasjonen fra blad,tv og det vidunderlige internet er til ingen nytte om man ikke forvalter det i hverdagen,så med de ordene skal jeg forhåpentligvis finne frem igjen de uante kreftene jeg var borti tidligere i dag og få skikk på hus & heim!


håper du også hadde en fiiiin start på dagen din:)

3 kommentarer:

  1. Wowwwww ...who lives their???......have a nice day darling....love Ria....xxx...

    SvarSlett
  2. Nydelig og tøft.....går det an å ha de sånn a.....klemklem

    SvarSlett
  3. Fantastisk vakkert!!! Du viser jammen fram mye fint...
    Jeg er og veldig begeistret for interiørprogrammene på TV-Norge, skjønner godt at du nesten ikke hadde tid til nistelaging..:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.