fredag 13. mai 2011

hakk i platen...






...for her sitter jeg og legger ut bildene fra mitt siste innlegg i går!Etter et panikkartet døgn med blogger ute av drift var jeg vel i grunnen og bunnen bare sjeleglad jeg fant igjen hele sammensuriumet mitt,så at siste innlegget var sporløst borte blir vel for bagatell å regne!!!!
Men så er det nå en gang slik at enkelte ting kan ikke unnlates....jeg synes dette lekre hjemmet må "out there" - hentet fra siste nr av svenske Allt i Hemmet :)

rålekkert helt enkelt:)

Så får vi håpe at blogger er friskmeldt og vi kan kjøre på som før!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.