tirsdag 10. mai 2011

fødselshjelp....

  
...er visst det jeg får for tiden)
For jeg er gravid,sånnlittpåenrarmåte! Inni meg er det nemlig en liten baby...den sparker verre enn noe annet skal jeg love!Men det er ikke en vanlig baby jeg bærer på.Det er en idé!Og nå har jeg faktisk begynt  på et kurs om dagene,i regi av Brisk/Nav - det passet så bra nå når jeg likevel er sykmeldt samt at det faktisk var gratis...slike kurs har jeg sett litt på på NKI og det er ganske så dyrt å "Kjøpe" de der! Så dette var litt av et sammentreff...selv om jeg selv foretrekker å tro at det faktisk er skjebnen!!!!
Fødselshjelp kaller "lærerne" våre kurset for....egentlig er det vel et slags gründerkurs/kurs for de som ønsker å etablere egen bedrift.
Kjempespennende og inspirerende...og en smule skremmende.Mye å tenkte over!
Men om så skulle bli at ting blir slik jeg tenker så er dette kjempefin ballast å ha med på reisen...eller i svangerskapet da;)
Og tenk på det da .... for en gangs skyld så har barnet fått navn allerede før det har blitt født!Det er ikke verst til meg å være...det bruker gjerne gå en to tre måneder før det er enighet i heimen på sådanne punkter.
Og som vanlig koser jeg meg som gravid....
og hvis Gubben tilfeldigvis er innom så vet han hva som kommer nå:

hadde nå egentlig vært deilig å vært gravid på rett da!

(det er vel det man kaller et diskret lite hint eller???)
Da er det på tide å gjøre lekser:)


2 kommentarer:

  1. Spennende Tove:))) masse lykke til me svangerskapet å den kommende babyen;D

    SvarSlett
  2. takk for det Trine:))))
    Ps.venta fremdeles på bloggen "din" :)))
    toveklem:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.