søndag 3. april 2011

why I love beams.....


                             bilder fra El Mueble  

....tenkte at det var det igrunnen ikke så mye å skrive om,-for desse bildene taler jo for seg selv.Men så våknet hjernevirksomheten,og etter en tur "down memory lane" ble foretatt undres jeg på om det er bivirkinger fra barndommen som gjør at jeg har en viss dille på desse fjølene oppi tak her og der???
For det hadde seg nemlig slik,i hine hårde dager,- ja til og med i forrige århundre var det,at hos min beste vennine Trudelutt så befant det seg nemlig noen bjelker i kjellerstuen som vi hadde det med å oppholde oss en del i!
Desse bjelkene var selvsagt en fryd for øyet der de stod,men jammen fikk de ikke gjøre nytte for seg også! Dette var når vi var i den alderen når man skal bli popstjerne og modell og alt det derre der,og dermed var bjelken en uuuuudmerket 
"dansepartner"! Vi showet og danset og styrte på enten det var med bjelken som partner eller om vi gjorde entré fra et hemmelig kott som der også var!I grunn og bunn er det merkelig at hverken jeg eller Trudelutten ikke endte opp som "pole-dansere",men hva vet vel jeg om hva som foregår bak husets fire vegger der nede på Stord,hvor hun nå bor???Her i huset er det ihvertfall fint lite dansing av både det ene og andre slaget,men bjelker,det har jeg sansen for enda:)





4 kommentarer:

  1. ha ha måste varit en syn den där bjälkdansen. Vackra bilder...gillar de där brun,beige turkosa tonerna ihop. Hoppas helgen vart fin.
    Jag har haft mitt lilla ettåriga barnbarn, så det har varit fullt upp. Man har ju nästan glömt hur det var. Men det är klart på den tiden var nog mitt hem lite mer anpassat för småbarn...
    Ha en fin start på nya veckan!
    Kram Pia

    SvarSlett
  2. Helt fantastiska bilder, underbart sovrum.
    Vi har åxå såna bjälkar i taket, kanske skulle måla dem vita eller nåt?
    kram ullamaria

    SvarSlett
  3. Morsomt skrevet :)
    Flotte bilder også...sukk, jeg gleder meg sånn til jeg en vakker dag får innrede eget hus!!

    Klem

    SvarSlett
  4. Hi, hi, synes jeg ser det!
    Vakre inspirasjonsbilder. :)

    Ønsker deg en deilig dag!

    Klem,
    AW

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.