søndag 27. mars 2011

Off....

Denne frøkenen her gjør ikke så mye ut av seg på daglig basis,da merker vi knapt hun er tilstede...med mindre det skal kokkeleres på kjøkkenet da vel og merke.Da våkner Talisa fra koma og spretter opp med lynets hastighet!Derimot når kvelden kommer og ungene er putlet i seng og vi etterhvert lander i sofaen,da merkes Talisa!!!Da er det kosetid,synes hun og kommer hoppende oppi til oss,setter seg foran oss og bruker fremføttene som om det skulle vært gravemaskiner.Bare at denne gravamaskinlabben har lange klør frempå så det kan være ganske så smertefullt...hun er ganske så tung på labben og råsterk i tillegg,så kos og kos??


Også når hun er ute og går tur har hun helt klare meninger som hun formidler på sitt særegne vis.Da kan en stakkars hundelufter få testet tålmodigheten sin...og den kan det forresten være så som så med hos nettopp denne hundelufteren!!!
Men først må jo trultemora bli med ut....det er jo bare det,tenker hun at:


off,jeg låg sååå godt akkurat nå!!!!
off....det regner!!!
off....det snør,det snør...ikke noe tiddelibom i det hele tatt!!!!
off...kan du ikke komme og hente meg da,tror du jeg kommer bare fordi du roper?


Og ute på tur er hjernevirksomheten hennes ikke noe bedre:


off....jeg fikk en gren i pelsen,kan ikke bevege meg!
off.....jeg blir våt,gidder ikke å gå lenger!
off....jeg får så mange snøklumper på labbene,nå er det stopp!!!!
off...jeg må tisse,men må bare lete veldig lenge og godt etter det perfekte 
stedet å etterlate mine edle dråper!!!
off....jeg må bæsje...det perfekte stedet til mine delikate etterlatenskaper er enda vanskeligere å finne...gi meg en halvtime du!!!
off...der kommer en skummel mann,kan absolutt ikke gå videre!!!
off...må vi vikrelig gå såå fort?
off....ikke dra meg i bandet da mamsen,da går jeg ihvertfall ikke!!!!!!


Så da spørs det da...om jeg får henne med meg ut i dag også...det er jo både vått og snø,så det blir vel off,off,off....
   søt er du likevel snuppa :)

3 kommentarer:

  1. Bestämda hundar det där....
    jag vill inte heller gå ut idag, det är KALLT!!!!
    Ha en fortsatt bra dag, kram ullamaria

    SvarSlett
  2. Hohoho...du Talisa, du Talisa, du er så søt!! Hils matmor og si takk for den koselige meldingen på Bloggen min, og at både jeg og Galgoene er klar for et lite mynde treff.
    Ha en fin dag, søta :))
    Stooor klem fra "Galgojenta"

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.