fredag 18. mars 2011

inspirert....



                kalkmaling fra nederlandske pure & original - nyyydelig ikke sant?

....ble jeg til de grader av gårsdagens kjekke leveranse i postkassen - siste nummer av vakre Vakre Hjem - som må sies er et blad som bærer navnet sitt med rette!!!! Himalaya så mye fint der var...og gode idéer i tillegg.Spesielt hengte jeg meg opp i Franciska´s gode tips angående kalkmaling...jeg har nemlig tenkt mye på kalkmaling siste månedene og vurderer om det kan være tingen som gjør susen både på stuevegger og møbler!!!Og nå er jeg bare enda mer overbevist!!!!Elsker finishen den gir,og fargene er midt i blinken!!!Kjenner jeg skulle hatt en malings-spann her med det samme :)
Nei  jeg rett og slett kan ikke få rost bladet nok...reportasjen fra Evy & Leif-Ottar´s mer en fantastiske kjøkken også har blitt studert og lest gang på gang!Det var rett og slett helt rått!!!!!Du kan forresten se utdrag fra den reportasjen på Vakre Hjem´s blogg her  !Men oppfordringen er enkel i dag:


        løøøp og kjøøøp!!!

1 kommentar:

  1. Fantastisk nydelige bilder, takk for info om kalkmaling:)

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.