lørdag 19. mars 2011

får beina i sving...

...det gjør dette hjemmet og jeg kjenner inspirasjonen krype inn i hver en nerve og blodåre i kroppen !Her er det bare å komme seg på beina...lete frem vaaskekosten og støvfilla og hive seg rundt!
Hybelkaniner gjem eder,nu er der fare på ferde!!!!




 Det er nemlig bare å sprette ut av sengen og få maksimalt ut av helgen...
som i virkelighetens verden også innebærer vasking og tusking i hjemmet! I en drømmeverden derimot,kunne det vært flott å spent på seg slalomskiene kanskje og sust nedetter fjellsiden?Eller hatt en feit lommebok og dratt på shopping?Og fått tak i alt det man har lyst på for å skape en stil á la dette vakre hjemmet til fantastiske Nina Hartmann som vi vel alle har hørt om ???
Hennes fantastiske hjem har vært avbildet både her og der,og desse bildene fant jeg på Skøna Hem !






gamle kofferter er veldig i vinden...og jeg har en artig en på lur uti garasjoen som vi fant under den akk så store vårrengjøringen i uthuset og garasjen her forleden dag....den skal få komme inn i varmen i løpet av dagen og da blir det vel knipset et bilde eller tre aner det meg:)
Stikkord kan ihvertfall være at jeg har vel aldri vært så glad for at Gubben spiller trekkspill før!!!!!!!

 Nyyydelige møbler,vinduer,detaljer,patina....sukk,sukk og atter sukk!



 lekkert med hvite sofaer...men repeterer meg selv og konstaterer at det hadde ikke gått på Åregjerdet Zoo og galehus! Glad om jeg kan ha en hvit duk en dag eller to 
joooda,på spisebordet har jeg en hvit duk..i alle fall bortimot.Men av praktiske grunner dekt med gjennomsiktig voksduk oppå!Og en viss pc....som ikke er min altså!Og et ukjent antall aviser.Og Bridge-utstyret til Gubben.Og mye annet.Selv om jeg stadig rydder...så lurer på om jeg noen gang skal få ha det slik jeg prøver å få det i et lengre strekk...la oss si en ukes tid for eksempel?*håpe*
jaja...en stakkars husmor kan vel ikke gjøre annet enn å forsøke...
og med ny inspirasjon herifra starter jeg herved på listen over gjerslemål:)

ooo deilige  såpelukt spred dig



3 kommentarer:

  1. Jodå, det går så bra med vita soffor så....
    de går att tvätta så de blir vita och fina hela tiden.
    Fint med de gamla korgarna och trälådorna...
    Kram ullamaria

    SvarSlett
  2. Hello Toves and lovely to hear from you. I would love to know where those linen skirts are from as well, but no luck yet. If I find out I will let you know. XO

    SvarSlett
  3. Det er bare å bli helt dårlig av. Elsker det hjemmet der.
    Her hos meg har hybelkaninene hatt det trygt og godt i dag. Har bare kost meg. Det er tross alt søndag:))

    SvarSlett

Jeg blir så glad når jeg finner kommentarer,legg igjen et spor du også:)
(Beklageligvis har jeg måttet sperre for anonyme,siden det kom så masse spam.)

Merk: Bare medlemmer av denne bloggen kan legge inn en kommentar.